Nivel liceal
ÎNSCRIERE LICEU
CRITERII DE SELECȚIE:
- Media 10 la purtare în clasa a VII-a și a VIII-a
- Promovarea examenului de Evaluare Națională
- Minimum nota 8 la Matematică obținută la Evaluarea Națională pentru profilul REAL, specializarea ȘTIINȚELE NATURII
- Minimum nota 7,5 la Limba și Literatura Română obținută la Evaluarea Națională pentru profilul UMAN, specializarea ȘTIINȚE SOCIALE
MENȚIUNI:
- În planul de școlarizare aprobat de ISJ Cluj, Liceul Teoretic Creștin „Pro Deo” are:
o 20 de locuri la profilul REAL, specializarea ȘTIINȚELE NATURII
o 20 de locuri la profilul UMAN, specializarea ȘTIINȚE SOCIALE
- Admiterea are loc pentru cei ce îndeplinesc criteriile, iar repartiția în clase se face în ordinea descrescătoare a notei obținute la Matematică (pentru Științele Naturii) și a notei obținute la Limba Română (pentru Științe Sociale).
- În cazul în care există candidați cu note egale se realizează departajarea în funcție de media la Evaluarea Națională.
- Prima etapă se adresează absolvenților nivelului gimnazial de la Liceul Teoretic Creștin Pro Deo.
- A doua etapă, în limita locurilor disponibile, se adresează candidaților externi.
- Candidații care participă la a doua etapă vor avea și un interviu cu comisia de admitere. Interviul este eliminatoriu și nu se pot depune contestații.
CALENDARUL ADMITERII LA LICEUL TEORETIC CREȘTIN PRO DEO
ETAPA 1 – Pentru absolvenții PRO DEO | ||
Data | Acțiunea | Mențiuni |
03-09 iulie 2024 | Înscrierea candidaților | Inscrierea se face la secretariat, vezi jos documentele necesare |
10 iulie 2024 | Afișarea listelor pe specializări |
|
11-24 iulie 2024 | Confirmarea locului prin achitarea taxei de înscriere de 200 de lei prin OP sau cash la casierie | Cei ce confirmă locul la Pro Deo și nu doresc să meargă la alt liceu pot să nu mai participe la repartiția computerizată prin completarea unei declarații la secretariat |
11-12 iulie 2024 | Introducerea în baza de date computerizată (în aplicația informatică centralizată) a datelor din fișele de înscriere | Pentru cei ce nu au fost admiși la Pro Deo sau nu au liceul Pro Deo ca primă opțiune de admitere. |
24 iulie 2024 | Afișarea listelor finale după confirmări | În eventualitatea unor schimbări ale listelor de înscrieri se vor face redistribuiri |
24 iulie 2024 | Confirmarea locului după redistribuiri |
|
ETAPA 2 – Pentru candidații externi | ||
25 iulie 2024 | Publicarea locurilor rămase după prima etapă |
|
25-26 iulie 2024 | Interviu cu candidații externi | La interviu candidații vor prezenta copie a fișei matricole (sau adeverința cu situația pe cei 4 ani de gimnaziu) și codul cu rezultatele la Evaluarea Națională |
26 iulie 2024 | Comunicarea rezultatelor |
|
29 iulie – 2 august 2024 | Confirmarea locurilor |
|
ACTE NECESARE LA ÎNSCRIERE:
- Cerere de înscriere;
- Certificat de naștere elev în original și copie;
- Carte de identitate elev în original și copie;
- Cartea de identitate a părintelui / tutorelui legal care se prezintă la înscriere, în original și copie (nu se solicită cărțile de identitate de la ambii parinți; sunt suficiente actele unui singur părinte);
- Decizie divorț părinți sau custodie copil, unde este cazul, în original și copie;
- Adeverință cu notele și media generală obținute la Evaluarea națională – clasa a VIII-a în original și copie;
- Fișa medicală SAU adeverință medicală + aviz epidemiologic + copie carnet vaccinuri;
- Foaie matricolă clasele I-VIII în original și copie;
- Taxa de înscriere 200 lei (se achită la casierie sau prin transfer bancar IBAN: RO39BRDE130SV21064711300 Banca BRD și se depune la secretariat o copie după chitanță).
TRANSFER
Elevii care doresc să vină prin transfer la Liceul Teoretic Creștin „PRO DEO” trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- Nota 10 la purtare;
- Adeverință cu nota la purtare și media generală pe anul anterior (se depune la secretariat);
- Evaluare în funcție de clasa unde se dorește transferul;
- Participarea la activitatea de cunoaștere.
! Elevii sunt admiși în ordinea descrescătoare a notelor de la testare.
! În anii terminali nu se acceptă transferuri, respectiv în clasa a VIII-a și a XII-a.
TRANSFER ÎN CLASELE IX-XI, Profil uman, specializarea Științe Sociale
Elevii:
- susțin un test la Limba și literatura română și Istorie;
TRANSFER ÎN CLASELE IX-XI, Profil real, specializarea Științe ale Naturii
Elevii:
- susțin un test la Matematică și Biologie;
ACTE NECESARE
- Adeverință cu nota la purtare și media generală pe anul anterior (se depune la secretariat);
- Cerere de transfer (se completează la secretariat după care se avizează de școala de unde vine elevul și se depune la secretariat);
- Cerere de înscriere (se completează pe loc în unitatea de învățământ);
- Certificat de naștere al copilului în original și copie;
- Cartea de identitate a părintelui / tutorelui legal care se prezintă la înscriere, în original și copie (nu se solicită cărțile de identitate de la ambii parinți; sunt suficiente actele unui singur părinte);
- Decizie divorț părinți sau custodie copil, unde este cazul, în original și copie;
- Fișa medicală SAU adeverință medicală + aviz epidemiologic + copie carnet vaccinuri;
- Foaie matricolă;
- Adeverință note și absențe (în cazul transferului în timpul anului școlar);
- Taxa de înscriere 200 lei (se achită la casierie sau prin transfer bancar IBAN: RO39BRDE130SV21064711300 Banca BRD și se depune la secretariat o copie după chitanță).
ELEVI VENIȚI DIN STRĂINĂTATE
Elevii
- susțin un test la Limba și literatura română sau Comunicare în limba română și Matematică sau Matematică și Explorarea mediului pentru înscrierea în clasele I-VII;
- susțin un test la Limba și literatura română și Istorie pentru înscrierea în clasele IX-XI, Profil uman, specializarea Științe Sociale;
- susțin un test la Matematică și Biologie pentru înscrierea în clasele IX-XI, Profil real, specializarea Științe ale naturii;
- participă la activitatea de cunoaștere.
ACTE NECESARE:
- Cerere de înscriere;
- Cerere adresată ISJ Cluj prin care se solicită echivalarea studiilor;
- Situația școlară anterioară plecării în străinătate (foaia matricolă), în copie conform cu originalul (dacă este cazul);
- Certificat al Examenului de Capacitate / Evaluare națională, copie Xerox dacă este cazul;
- Situația școlară din străinătate, pe ani școlari și clase promovate, din care să rezulte disciplinele studiate și calificativele obținute – copii xerox după original și traducerea lor (realizată de un traducător autorizat), în original;
- Certificat de naștere elev în original și copie;
- Cartea de identitate elev în original și copie ;
- Cartea de identitate a părintelui / tutorelui legal care se prezintă la înscriere, în original și copie după actele de identitate ale părinților / tutorilor (copie pașaport, copie permis de ședere, unde este cazul);
- Taxa de echivalare 1500 lei (se achită la casierie sau prin transfer bancar IBAN: RO39BRDE130SV21064711300 Banca BRD și se depune la secretariat o copie după chitanță).