Liceul Teoretic Creștin PRO DEO – PRO Educație, PRO Valori morale, PRO DEO

Nivel liceal

ÎNSCRIERE LICEU

CRITERII DE SELECȚIE:

  • Media 10 la purtare în clasa a VII-a și a VIII-a
  • Promovarea examenului de Evaluare Națională
  • Minimum nota 8 la Matematică obținută la Evaluarea Națională pentru profilul REAL, specializarea ȘTIINȚELE NATURII
  • Minimum nota 7,5 la Limba și Literatura Română obținută la Evaluarea Națională pentru profilul UMAN, specializarea ȘTIINȚE SOCIALE

MENȚIUNI:

  • În planul de școlarizare aprobat de ISJ Cluj, Liceul Teoretic Creștin „Pro Deo” are:

o    20 de locuri la profilul REAL, specializarea ȘTIINȚELE NATURII

o    20 de locuri la profilul UMAN, specializarea ȘTIINȚE SOCIALE

  • Admiterea are loc pentru cei ce îndeplinesc criteriile, iar repartiția în clase se face în ordinea descrescătoare a notei obținute la Matematică (pentru Științele Naturii) și a notei obținute la Limba Română (pentru Științe Sociale).
  • În cazul în care există candidați cu note egale se realizează departajarea în funcție de media la Evaluarea Națională.
  • Prima etapă se adresează absolvenților nivelului gimnazial de la Liceul Teoretic Creștin Pro Deo.
  • A doua etapă, în limita locurilor disponibile, se adresează candidaților externi.
  • Candidații care participă la a doua etapă vor avea și un interviu cu comisia de admitere. Interviul este eliminatoriu și nu se pot depune contestații.

CALENDARUL ADMITERII LA LICEUL TEORETIC CREȘTIN PRO DEO

 

ETAPA 1 – Pentru absolvenții PRO DEO

Data

Acțiunea

Mențiuni

03-09 iulie 2024

Înscrierea candidaților

Inscrierea se face la secretariat, vezi jos documentele necesare

10 iulie 2024

Afișarea listelor pe specializări

 

11-24 iulie 2024

Confirmarea locului prin achitarea taxei de înscriere de 200 de lei prin OP sau cash la casierie

Cei ce confirmă locul la Pro Deo și nu doresc să meargă la alt liceu pot să nu mai participe la repartiția computerizată prin completarea unei declarații la secretariat

11-12 iulie 2024

Introducerea în baza de date computerizată (în aplicația informatică centralizată) a datelor din fișele de înscriere

Pentru cei ce nu au fost admiși la Pro Deo sau nu au liceul Pro Deo ca primă opțiune de admitere.

24 iulie 2024

Afișarea listelor finale după confirmări

În eventualitatea unor schimbări ale listelor de înscrieri se vor face redistribuiri

24 iulie 2024

Confirmarea locului după redistribuiri

 

ETAPA 2 – Pentru candidații externi

25 iulie 2024

Publicarea locurilor rămase după prima etapă

 

25-26 iulie 2024

Interviu cu candidații externi

La interviu candidații vor prezenta copie a fișei matricole (sau adeverința cu situația pe cei 4 ani de gimnaziu) și codul cu rezultatele la Evaluarea Națională

26 iulie 2024

Comunicarea rezultatelor

 

29 iulie – 2 august 2024

Confirmarea locurilor

 

 

ACTE NECESARE LA ÎNSCRIERE:

  1. Cerere de înscriere;
  2. Certificat de naștere elev în original și copie;
  3. Carte de identitate elev în original și copie;
  4. Cartea de identitate a părintelui / tutorelui legal care se prezintă la înscriere, în original și copie (nu se solicită cărțile de identitate de la ambii parinți; sunt suficiente actele unui singur părinte);
  5. Decizie divorț părinți sau custodie copil, unde este cazul, în original și copie;
  6. Adeverință cu notele și media generală obținute la Evaluarea națională – clasa a VIII-a în original și copie;
  7. Fișa medicală SAU adeverință medicală + aviz epidemiologic + copie carnet vaccinuri;
  8. Foaie matricolă clasele I-VIII în original și copie;
  1. Taxa de înscriere 200 lei (se achită la casierie sau prin transfer bancar IBAN: RO39BRDE130SV21064711300 Banca BRD și se depune la secretariat o copie după chitanță).

TRANSFER

Elevii care doresc să vină prin transfer la Liceul Teoretic Creștin „PRO DEO” trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  1. Nota 10 la purtare;
  2. Adeverință cu nota la purtare și media generală pe anul anterior (se depune la secretariat);
  3. Evaluare în funcție de clasa unde se dorește transferul;
  4. Participarea la activitatea de cunoaștere.

! Elevii sunt admiși în ordinea descrescătoare a notelor de la testare.

! În anii terminali nu se acceptă transferuri, respectiv în clasa a VIII-a și a XII-a.

 

TRANSFER ÎN CLASELE IX-XI, Profil uman, specializarea Științe Sociale

Elevii:

  • susțin un test la Limba și literatura română și Istorie;

 

TRANSFER ÎN CLASELE IX-XI, Profil real, specializarea Științe ale Naturii

Elevii:

  • susțin un test la Matematică și Biologie;

 

ACTE NECESARE

  1. Adeverință cu nota la purtare și media generală pe anul anterior (se depune la secretariat);
  2. Cerere de transfer (se completează la secretariat după care se avizează de școala de unde vine elevul și se depune la secretariat);
  3. Cerere de înscriere (se completează pe loc în unitatea de învățământ);
  4. Certificat de naștere al copilului în original și copie;
  5. Cartea de identitate a părintelui / tutorelui legal care se prezintă la înscriere, în original și copie (nu se solicită cărțile de identitate de la ambii parinți; sunt suficiente actele unui singur părinte);
  6. Decizie divorț părinți sau custodie copil, unde este cazul, în original și copie;
  7. Fișa medicală SAU adeverință medicală + aviz epidemiologic + copie carnet vaccinuri;
  8. Foaie matricolă;
  9. Adeverință note și absențe (în cazul transferului în timpul anului școlar);
  10. Taxa de înscriere 200 lei (se achită la casierie sau prin transfer bancar IBAN: RO39BRDE130SV21064711300 Banca BRD și se depune la secretariat o copie după chitanță).

ELEVI VENIȚI DIN STRĂINĂTATE

 

Elevii

  • susțin un test la Limba și literatura română sau Comunicare în limba română și Matematică sau Matematică și Explorarea mediului pentru înscrierea în clasele I-VII;
  • susțin un test la Limba și literatura română și Istorie pentru înscrierea în clasele IX-XI, Profil uman, specializarea Științe Sociale;
  • susțin un test la Matematică și Biologie pentru înscrierea în clasele IX-XI, Profil real, specializarea Științe ale naturii;
  • participă la activitatea de cunoaștere.

 

ACTE NECESARE:

    1. Cerere de înscriere;
    2. Cerere adresată ISJ Cluj prin care se solicită echivalarea studiilor;
    3. Situația școlară anterioară plecării în străinătate (foaia matricolă), în copie conform cu originalul (dacă este cazul);
    4. Certificat al Examenului de Capacitate / Evaluare națională, copie Xerox dacă este cazul;
    5. Situația școlară din străinătate, pe ani școlari și clase promovate, din care să rezulte disciplinele studiate și calificativele obținute – copii xerox după original și traducerea lor (realizată de un traducător autorizat), în original;
    6. Certificat de naștere elev în original și copie;
    7. Cartea de identitate elev în original și copie ;
    8. Cartea de identitate a părintelui / tutorelui legal care se prezintă la înscriere, în original și copie după actele de identitate ale părinților / tutorilor (copie pașaport, copie permis de ședere, unde este cazul);
    9. Taxa de echivalare 1500 lei (se achită la casierie sau prin transfer bancar IBAN: RO39BRDE130SV21064711300 Banca BRD și se depune la secretariat o copie după chitanță).