Liceul Teoretic Creștin PRO DEO – PRO Educație, PRO Valori morale, PRO DEO

Nivel preșcolar

ACTE NECESARE LA ÎNSCRIERE:

  1. Cerere de înscriere;
  2. Certificatul de naștere al copilului în original și copie;
  3. Cartea de identitate a părintelui / tutorelui legal care se prezintă la înscriere, în original și copie (nu se solicită cărțile de identitate de la ambii parinți; sunt suficiente actele unui singur părinte);
  4. Aviz epidemiologic, adeverință medicală (nu e în evidență cu boli cronice) și copie după carnetul de vaccinări;
  5. Taxa de înscriere – 200 lei (se achită la casierie sau prin transfer bancar IBAN: RO39BRDE130SV21064711300 Banca BRD și se depune la secretariat o copie după chitanță).
 
 

CALENDAR ÎNSCRIERE GRĂDINIȚĂ

 

20 – 24 mai 2024 Etapa de reînscrieri 

Sunt reînscriși copiii care au frecventat unitatea de învățământ în anul școlar curent și care urmează să o frecventeze și în anul școlar următor, ca urmare a exprimarii acestei opțiuni de către părinții/reprezentanții legali ai acestora, printr-o cerere scrisă.

24 mai 2024, ora 14,00 Aflarea rezultatului și a numărului de locuri libere după finalizarea etapei de reînscrieri.

 

27 mai – 14 iunie 2024 Etapa I din cadrul procesului de înscrieri 

27-31 mai 2024 colectare cereri

3-5 iunie 2024 (procesare cereri Faza I – prima opțiune)  

6-10 iunie 2024 (procesare cereri Faza a II – a – a doua opțiune)

11-12 iunie 2024 (procesare cereri Faza a III – a – a treia opțiune) 

 

Copiii sunt înscriși în aceasta etapă, pe baza dosarelor depuse la unitățile de învățământ de către părinții/reprezentanții legali ai acestora și a celor trei opțiuni exprimate, în limita locurilor din planul de școlarizare aprobat, dupa încheierea etapei de reînscrieri.

 

14 iunie 2024, ora 14.00 Afișarea rezultatului și a numărului de locuri libere rămase după prima etapă de înscrieri 

 

17 iunie – 5 iulie 2024 Etapa a II-a din cadrul procesului de înscrieri   

17-21 iunie 2024 (colectare cereri)

24-26 iunie 2024 (procesare cereri Faza I – prima optiune)

27 iunie-1iulie 2024 (procesare cereri Faza a II-a – a doua optiune)

2-4 iulie 2024 (procesare cereri Faza a IIIa – a treia optiune)

În această etapă se realizează înscrierea copiilor, pe locurile libere rămase în urma derulării primei etape, pe baza dosarelor depuse la unitățile de învățământ de către părinții/reprezentanții legali ai acestora și a celor trei opțiuni exprimate în noile cereri de înscriere depuse.

 

 5 iulie 2024, ora 14,00 Afișarea rezultatului și a numărului de locuri libere rămase după a doua etapă de înscrieri  

19 – 29 august 2024 Etapa de ajustări   

În această etapă se realizează înscrierea copiilor care nu au fost înscriși în primele două etape din lipsa de locuri sau din diferite alte motive sau care nu au participat la primele două etape, pe locurile rămase libere în urma derularii celei de-a doua etape a înscrierilor, pe baza unei proceduri specifice elaborate de ISJ/ISMB și pe baza dosarelor depuse de părinți la inspectoratul școlar. La aceasta etapă au acces următoarele categorii de copii:

– copiii care au ramas nerepartizați după derularea celor două etape anterioare, cu prioritate cei de 4 ani si de 5 ani;

– copiii care au solicitat înscrierea în clasa pregătitoare din învățământul primar și nu au fost admiși ca urmare a avizului negativ al CJRAE/CMBRAE;

– copiii de peste 2 ani care solicită înscrierea în învățământul preșcolar, cu respectarea prevederilor art.23 alin. (1), lit.b) din Legea învățământului preuniversitar nr.198/2023, cu modificările și completările ulterioare.

 

30 august 2024, ora 14.00 Afișarea rezultatului și a numărului de locuri libere după etapa de ajustări  

 

9 septembrie 2024, ora 16,00 Introducerea în SIIIR a tuturor copiilor înscriși în anul școlar 2024 – 2025, în unitățile de învățământ preuniversitar cu personalitate juridică cu grupe de nivel preșcolar și/sau antepreșcolar, repartizarea pe formațiuni de studiu.

 

 

CRITERII DE DEPARTAJARE

Criterii generale

a) copilul are vârsta de 4 sau 5 ani împliniți la începutul anului școlar;
b) domiciliul copilului/reședința/locul de muncă al unuia dintre părinți/al reprezentantului legal este situat în apropierea unității de învățământ unde părintele/reprezentantul legal depune cererea-tip de înscriere;
c) cel puțin unul dintre părinți/reprezentantul legal ai/al copilului urmează o formă de învățământ la zi;
d) existența unui document care dovedește că beneficiază de tutelă sau de o măsură de protecție specială stabilită în condițiile Legii nr.272/2004, cu modificările și completările ulterioare;
e)  existența unui document care dovedește că este în grija unui singur părinte (familie monoparentală);
f) ambii părinți/părintele unic/reprezentantul legal ai/al copilului lucrează sau cel puțin unul dintre ei se încadrează în una dintre situațiile: (i) pensionat în conformitate cu prevederile legale; (ii) cu certificat de handicap; (iii) șomer, în căutarea unui loc de muncă, cu documente doveditoare de la Agenția de Ocupare a Forței de Muncă;
g) existența unui certificat medical de încadrare în grad de handicap a copilului și/sau a certificatului de orientare școlară și profesională eliberat de CJRAE/CMBRAE;
h) existența unui frate/a unei surori înmatriculat/înmatriculate în unitatea de învățământ respectivă, în anul școlar pentru care se face înscrierea.

TRANSFER GRĂDINIȚĂ

 

ACTE NECESARE LA ÎNSCRIERE:

  1. Cerere de transfer (se completează la secretariat după care se avizează de grădinița de unde vine preșcolarul și se depune la secretariat);
  2. Cerere de înscriere (se completează la secretariat);
  3. Certificatul de naștere al copilului în original și copie;
  4. Cartea de identitate a părintelui / tutorelui legal care se prezintă la înscriere, în original și copie (nu se solicită cărțile de identitate de la ambii parinți; sunt suficiente actele unui singur părinte);
  5. Fișa medicală SAU aviz epidemiologic, adeverință medicală (nu e în evidență cu boli cronice) și copie după carnetul de vaccinări;
  6. Taxa de înscriere – 200 lei (se achită la casierie sau prin transfer bancar IBAN: RO39BRDE130SV21064711300 Banca BRD și se depune la secretariat o copie după chitanță).