Istoric
Nivel gimnazial
ÎNSCRIERE CLASA a V-a
Elevii:
- Susțin un test la matematică și limba și literatura română;
- Participă la o activitate de cunoaștere;
- Nota 10 la purtare.
Proba scrisă de evaluare va fi compusă din două părți astfel:
- partea I- Limba și literatura română;
- partea a II-a- Matematică.
Subiectele vor fi redactate conform programei școlare în vigoare pentru clasa a IV-a. Conținuturile pentru proba de admitere se regăsesc în anexa nr. 1 a acestui document.
Durata probei este de 90 de minute, elevul având posibilitatea să părăsească sala de evaluare după primele 60 de minute de la începerea probei.
Data probei de evaluare: 20.05.2024
Locația: Liceul Teoretic Creștin Pro Deo, str. Grigore Alexandrescu, nr. 26 A (sediul din Mănăștur)
PRECIZĂRI:
– Admiterea se face în ordinea descrescătoare a mediilor obținute la evaluare, în limita locurilor disponibile, având prioritate absolvenții Liceului Pro Deo;
– În cazul obținerii aceluiași punctaj de către doi sau mai mulți elevi, aceștia fiind clasați la limita numărului maxim de elevi admiși într-o clasă, se va susține o probă de baraj scrisă, asemănătoare cu proba de evaluare susținută anterior;
– Repartizarea elevilor în sălile de clasă, la proba de evaluare scrisă, se va face în ordine alfabetică;
– Rezultatele obținute în urma evaluării vor fi confidențiale și se vor transmite de către secretariatul liceului individual fiecărui părinte/tutore legal;
– Notarea se va face cu punctaj, punctajul maxim fiind 100 de puncte;
– Pentru admiterea în clasa a V-a, elevul trebuie să obțină minim 50 de puncte la proba scrisă.
– La proba de evaluare se pot înscrie atât elevi din cadrul Liceului Pro Deo, cât și elevi din alte școli;
– ATENȚIE! Pentru elevii care provin din alte școli, în cazul în care numărul locurilor disponibile este depășit de cererile de înscriere, se vor aplica câteva criterii specifice de departajare:
- Existența unui frate sau a unei surori înmatriculați în cadrul liceului;
- Părinții aparțin unei biserici membre a Fundației Pro Deo și susținătoare a Liceului Teoretic Creștin Pro Deo (adeverință de membru din partea bisericii);
- Unul dintre părinți să aibă locul de muncă sau domiciliul în proximitatea școlii noastre (adeverință de la locul de muncă /carte de identitate care să ateste proximitatea domiciliului).
- Participarea la o activitate de cunoaștere organizată de Liceul Pro Deo, care va avea loc după susținerea probei scrise.
GRAFICUL ACTIVITĂȚILOR
DATA |
ACȚIUNE |
OBSERVAȚII |
6.05-17.05. 2024 |
Înscrierea candidaților |
Înscrierea se face la secretariatul școlii din strada Gr. Alexandrescu nr 26A |
20.05.2024 |
Ora 9.00 proba de evaluare |
Elevii se vor prezenta în sală între 8:30-8:50 |
27.05. 2024 |
Transmiterea rezultatelor |
Secretariatul liceului va transmite rezultatele personal fiecărui părinte/tutore legal |
3-7.06. 2024**
|
Activitatea de cunoaștere* |
*Se adresează doar elevilor care provin din alte școli și care au fost admiși la proba de evaluare **Ziua de 5 Iunie este zi liberă |
ACTE NECESARE LA ÎNSCRIERE:
- Adeverință cu nota la purtare și media generală pe anul anterior;
- Cerere de transfer (se completează la secretariat după care se avizează de școala de unde vine elevul şi se depune la secretariat);
- Cerere de înscriere (se completează pe loc în unitatea de învățământ);
- Certificat de naștere a copilului în original și copie;
- Cartea de identitate a părintelui / tutorelui legal care se prezintă la înscriere, în original și copie (nu se solicită cărțile de identitate de la ambii parinți; sunt suficiente actele unui singur părinte);
- Decizie divorț părinți sau custodie copil, unde este cazul, în original și copie;
- Fișa medicală SAU adeverință medicală + aviz epidemiologic + copie carnet vaccinuri;
- Foaia matricolă P-IV;
- Taxă de înscriere 200 lei (se achită la casierie sau prin transfer bancar IBAN: RO39BRDE130SV21064711300 Banca BRD și se depune la secretariat o copie după chitanță).
TRANSFER
Elevii care doresc să vină prin transfer la Liceul Teoretic Creștin „PRO DEO” trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- Nota 10 la purtare;
- Adeverință cu nota la purtare și media generală pe anul anterior (se depune la secretariat);
- Evaluare în funcție de clasa unde se dorește transferul;
- Participarea la activitatea de cunoaștere.
! Elevii sunt admiși în ordinea descrescătoare a notelor de la testare.
! În anii terminali nu se acceptă transferuri, respectiv în clasa a VIII-a și a XII-a.
ACTE NECESARE
- Adeverință cu nota la purtare și media generală pe anul anterior (se depune la secretariat);
- Cerere de transfer (se completează la secretariat după care se avizează de școala de unde vine elevul și se depune la secretariat);
- Cerere de înscriere (se completează pe loc în unitatea de învățământ);
- Certificat de naștere al copilului în original și copie;
- Cartea de identitate a părintelui / tutorelui legal care se prezintă la înscriere, în original și copie (nu se solicită cărțile de identitate de la ambii parinți; sunt suficiente actele unui singur părinte);
- Decizie divorț părinți sau custodie copil, unde este cazul, în original și copie;
- Fișa medicală SAU adeverință medicală + aviz epidemiologic + copie carnet vaccinuri;
- Foaie matricolă;
- Adeverință note și absențe (în cazul transferului în timpul anului școlar);
- Taxa de înscriere 200 lei (se achită la casierie sau prin transfer bancar IBAN: RO39BRDE130SV21064711300 Banca BRD și se depune la secretariat o copie după chitanță).
ELEVI VENIȚI DIN STRĂINĂTATE
Elevii
- susțin un test la Limba și literatura română sau Comunicare în limba română și Matematică sau Matematică și Explorarea mediului pentru înscrierea în clasele I-VII;
- susțin un test la Limba și literatura română și Istorie pentru înscrierea în clasele IX-XI, Profil uman, specializarea Științe Sociale;
- susțin un test la Matematică și Biologie pentru înscrierea în clasele IX-XI, Profil real, specializarea Științe ale naturii;
- participă la activitatea de cunoaștere.
ACTE NECESARE:
- Cerere de înscriere;
- Cerere adresată ISJ Cluj prin care se solicită echivalarea studiilor;
- Situația școlară anterioară plecării în străinătate (foaia matricolă), în copie conform cu originalul (dacă este cazul);
- Certificat al Examenului de Capacitate / Evaluare națională, copie Xerox dacă este cazul;
- Situația școlară din străinătate, pe ani școlari și clase promovate, din care să rezulte disciplinele studiate și calificativele obținute – copii xerox după original și traducerea lor (realizată de un traducător autorizat), în original;
- Certificat de naștere elev în original și copie;
- Cartea de identitate elev în original și copie ;
- Cartea de identitate a părintelui / tutorelui legal care se prezintă la înscriere, în original și copie după actele de identitate ale părinților / tutorilor (copie pașaport, copie permis de ședere, unde este cazul);
- Taxa de echivalare 1500 lei (se achită la casierie sau prin transfer bancar IBAN: RO39BRDE130SV21064711300 Banca BRD și se depune la secretariat o copie după chitanță).